Kunst skabt af børn i Vallensbæk Juni - August 2022

Der holdes Fernisering i Kultur- og Borgerhuset
I lokalet Havet lørdag den 4. juni kl. 11:00 – 12:30,
hvor værkerne bliver bedømt, og der vil være en præmie til de tre bedste værker.

Kom og oplev børnenes stolthed og glæde ved at deres billeder bliver udstillet.   Værkerne skal bedømmes og vi skal have valgt de 3 bedste som vil blive overrakt en præmie. Kom og vær med til at bedømme!

Kunst i børnehøjde
Har dit barn en kunstner i maven? Så er udstillingen ’Kunst i børnehøjde’ den oplagte mulighed for at prøve at udstille sine egne malerier eller tegninger.

’Kunst i børnehøjde’ er arrangeret af kommunen i samarbejde med Vallensbæk Kunstforening og er for male- og tegneglade børn og unge i alderen ca. 4 år til ca. 14 år. Foreningen foreslår, at man tegner eller maler sine sommerdrømme i A 4 størrelse.

Værket skal afleveres på Rådhuset den 1. juni (mellem 16:00 og 18:00) indrammet i en sort ramme. I kan købe en ramme i IKEA som hedder FISKBO -mål 21 x 30 cm, pris kr. 25.-.

Tanken er, at alle værkerne bliver hængende i hele skolesommerferien, så de kan ses af interesserede.

Visits: 72